Sıkça Sorulan Sorular

Aklınıza takılan tüm sorular için sıkça sorulan sorularımızı inceleyebilirsiniz.Ayrıca dilediğiniz zaman bizimle iletişim kurabilirsiniz.

TRADIST STORE HAKKINDA

SATILAN ÜRÜNLER ORJİNAL Mİ?

tradist.com.tr aracılığıyla satılan tüm ürünler orijinaldir.

Gizlilik POLİTİKANIZ NEDİR?

Gizlilik politikamıza linkten ulaşabilirsiniz.

Bayiilik BAŞVURUSUNU NASIL YAPABİLİRİM?

Bayilik başvurusu için linkteki bilgileri doldurabilir veya iletişim bilgilerimizden bizlere ulaşabilirsiniz.

SİPARİŞ & ALIŞVERİŞ

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir Miyim?

Evet, üye olmadan sadece e-posta ve adres bilgileriniz ile alışveriş yapabilirsiniz. Sipariş aşamasında satış sözleşmesini kabul etmeniz gerekmektedir. Kampanyalar, son fırsatlar ve yeniliklerden öncelikli haberdar olup, sipariş takip ve hızlı sipariş gibi hizmetlerden faydalanmak için üye olmanızı öneririz.

Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

Üye Girişi sayfamızdaki “Şifremi Unuttum” bağlantısına tıklayın ve e-posta adresinizi girin. Yeni bir şifre oluşturmanız için bir e-posta göndereceğiz.

İptal işlemini nasıl yapabilirim?

Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi Siparişlerim sayfasından iptal etmek istediğiniz siparişi seçerek iletebilir veya 0 850 474 77 91 numaralı müşteri ilişkileri hattımızdan bize ulaşabilirsiniz.

Tradıst E-Posta Bültenine Nasıl Kayıt Olabilirim?

Yeni ürünler, markalar ve özel kampanyalardan haberdar olmak için sitenin alt bölümünden e-posta adresinizi girebilirsiniz.

Kupon Kodlarımı Nasıl Kullanabilirim?

Ödeme sayfasında görebileceğiniz Kupon Kodu yazan kutucuğa sahip olduğunuz kupon kodunu girerek anlık indirimi sepetinizde görüntüleyebilirsiniz.

ÖDEME & GÜVENLİK

Kapıda ödeme veya havale/eft ile ödeme yapabilir miyim?

Kapıda ödeme veya havale/eft ile ödeme uygulamamız bulunmamaktadır.

Ödeme yapmak güvenli mi?

Ödeme altyapısı olarak önde gelen şirketlerden PayTR ile çalışmaktayız. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde vitruta.com veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin vitruta.com arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız/telefonunuz arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.

Kişisel Bilgilerim Güvende Olacak Mı?

Kesinlikle. Müşteri bilgilerinizi Üyelik Sözleşmesi uyarınca gizli tutmaktayız. Sadece resmi makamlarca talep edilmesi ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince açıklama yapmak zorunda olunduğumuz durumlarda açıklanabilmektedir.

Ödeme adımı sırasında gereken tüm bilgileri girmeme rağmen ödeme onayı alamıyorsam ne yapmalıyım?

Ödemenizi kredi kartı ile gerçekleştirmeye çalışıyorsanız;

* Kredi kartınızın internet alışverişine açık olup olmadığını,

* Kredi kartı veya sanal kartınızın kullanılabilir limitini,

* Kartınızın son kullanma tarihini,

* Kart bilgilerini hatasız girdiğinizi,

* Kullandığınız kartın ek kart olması durumunda, ana kart sahibi tarafından iptal edilip edilmediğini,

* Onay işlemi sırasındaki internet bağlantınızı,

* Kartınız adına yapılan bir kayıp ihbarının olup olmadığını kontrol etmenizi öneririz.

3d güvenli ödeme ile ödeme nedir?

3D Güvenli Ödeme, internet üzerinden kredi kartı ve banka kartıyla yapılan alışveriş işlemlerinin güvenliğinin artırılması için geliştirilmiş olan bir güvenlik sistemdir. Visa ve Master Card'ın geliştirdiği "güvenli internet alışverişi" çözümleri ile hem kart sahipleri hem de üye işyerleri sahtekarlıklara karşı güvence altına alınmıştır. Sitemizde tüm ödemeler 3D güvenli ödeme ile gerçekleştirilmektedir.

TESLİMAT

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo aracılığı ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

Ürünlerim kaç iş gününde kargoya verilir?

Siparişleriniz 1-3 iş günü içinde, hafta sonu ve resmî tatillerde verdiğin siparişler ise takip eden ilk iş gününde hazırlanmaya başlar. Siparişler ortalama 1-3 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Siparişleri Türkiye’nin her bölgesinde adrese teslim ediyoruz ancak yurt dışı ve Kıbrıs’a şu an için ne yazık ki teslimat yapamıyoruz.

Resmî tatil günlerinde teslimat yapılıyor mu?

Resmî tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde teslimat yapılmaktadır. K.K.T.C de dahil olmak üzere yurtdışına teslimatımız yoktur.

teslimatlarım gecikirse ne yapmalıyım?

Tahmini kargoya teslimat tarihi geçen ve adresinize ulaşmayan siparişleriniz için, sipariş numaranız ile birlikte iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.

siparişim kargoya verilmiş, adres değişikliği yapabilir miyim?

Oluşturulan siparişiniz için adres değişikliği yapılamamaktadır.

İADE

iade politikanız nedir?

Teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde, kullanılmamış, etiketleri sökülmemiş, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış, aksesuarları eksiksiz olan ürünleri iade edebilirsiniz. Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek size karşı ödemeli olarak geri gönderilir.

İade işlemini nasıl yapabilirim? İade kargo kodunu nasıl oluşturabilirim?

1. tradist.com.tr 'de yer alan "Hesabım" bölümünden 'Siparişlerim'e gidin.

2. “Sipariş Detayı” butonuna basın ve siparişinizin detaylarını görüntüleyin. İade kargo kodu alabilmeniz için siparişinizin "Sipariş Teslim Edildi" statüsünde olması gerekir.

3. Üye değilseniz; 'Sipariş Takibi' bölümünden sipariş ve cep telefon numaranızı girerek sipariş sayfanızı görüntüleyebilirsiniz.

4. “Kolay İade” butonuna basın.

5. İade edilecek ürün ve iade nedeni seçin. Aynı üründen birden fazla satın aldıysanız iade edilecek ürün adedini de seçmeniz gerekir.

6. Kargo seçiminizi yapın.

7. Ekranda çıkan iade kargo kodunuz "Siparişlerim" sayfasından ve kayıtlı telefon numaranıza gönderilen SMS'ten de ulaşabilirsiniz.

8. İade edilecek ürünlerle birlikte e-irsaliye/faturanızı tek bir pakete koyun.

9. Paketi iade kargo koduyla birlikte 10 iş günü içinde kargoya teslim edin. Kodu vermeniz yeterlidir, ayrıca bir iade adresi belirtmeniz gerekmez. 10 iş gününü geçirdiğiniz durumda yeniden iade kargo kodu almalısınız.

Satın alınan ürünlerin iade süresi, faturalanma tarihi itibari ile 30 gündür.

İPUCU: Teslim aldığınız ve "Teslim Edildi" statüsüne gelmeyen siparişleriniz için "Teslim Aldım" butonunu kullanarak siparişinizin durumunu güncelleyebilir iade kodunuzu oluşturabilirsiniz.

İade yaparken ücret öder miyim?

İade işlemleri tamamen ücretsizdir.

Para İadem ne kadar zamanda hesabıma yatar?

Ulaşan iadeler kontrol edildikten sonra iade işleminizi hemen gerçekleştirmekteyiz. Ekstrenize yansıması ise bankanıza bağlı olarak 3-7 iş gününü bulabilmektedir.